Subject: Neeme tee 3, Neeme, Jõelähtme vald
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Jun 2025 13:08:14 +0300

Tere,

Kirjutan Teile seoses sooviga paigaldada müügireklaam Neeme tee 3
kinnistule. Antud kinnistul asuv elamu on hetkel müügis ning sooviksin
asetada sinna nähtavasse kohta vastava müügiteate.

Vallast sain informatsiooni, et Neeme tee kuulub riigile. Seetõttu soovin
täpsustada, kas oleks võimalik saada luba reklaami paigaldamiseks
nimetatud kinnistule, arvestades, et see jääb riigimaantee äärde ja asub
tee servast lähemal kui 10 meetrit.

Kas sellise loa taotlemine on antud juhul võimalik, ning milline oleks
selleks vajalik täpne protseduur või kontaktisik?

Ootan Teie vastust ning olen vajadusel valmis esitama täiendavaid andmeid
reklaami suuruse, sisu ja täpse asukoha kohta.

Lugupidamisega

Saamuel Oinus

Domus Kinnisvara

Nooremmaakler

     <tel:+3725297254> 5297254

    [email-masked]

<https://domus.ee/?utm_source=email&utm_medium=signature&utm_campaign=muuj
ahinda>

 <https://www.facebook.com/domuskinnisvara/>
<https://www.instagram.com/domus_kinnisvara/>
<https://www.tiktok.com/@domus_kinnisvara>
<https://www.youtube.com/user/Domuskinnisvara>